Lycser Posted December 15, 2020 Report Posted December 15, 2020 Numele tau pe server: lycserdg Numele Adminului reclamat: FuNny Data si ora: 19:33, 15.12.2020 Motivul reclamatie: Am intrat pe server si pur si simplu m-a scos de pe server cu 'Added to banned list' fara sa spun sau fac ceva. Dovada: Nu are rost sa fac poza la doar 'Added to banned list'.
BuliNa27 Posted December 16, 2020 Report Posted December 16, 2020 Nu cred ca Funny ti-ar fi dat ban fara motiv
RazvanYOLO Posted December 16, 2020 Report Posted December 16, 2020 Contra , nici eu nu cred ca FunNy ti ar fi dat ban degeaba. Si in al doilea rand am mai vazut pe server cat si pe discord cum vorbesti si cum te comporti cu playerii.
FuNny Posted December 16, 2020 Report Posted December 16, 2020 Nu eu te-am banat desi am foarte multe motive nu am facuto dar urma curand pacat ca mi-a luato cinava inainte in primul rand ai un limbaj de canal fata de totii nu doar de mine ai aici dovada ca nu eu team banat https://www.mediafire.com/file/vg5uok2jiw1dov2/video0.mov/file E MAI OK DACA RAMAI CU BAN NU CRED CA E CINEVA CONTRA NU NE AJUTI CU NIMIC NICI PE NOI NICI COMUNITATEA
FuNny Posted December 16, 2020 Report Posted December 16, 2020 nu e vina nimanui ca tu ne ieie totii morti pe sus daca am fi procedat si noi asa nu cred ca te-ar fi convenit
BuliNa27 Posted December 16, 2020 Report Posted December 16, 2020 Lycser aici nu-i chat , lasati taclalele . Aici se raspunde strict la reclamatie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Va dau ban la amandoi !
D.Bogdan Posted December 16, 2020 Report Posted December 16, 2020 Ba, la ce taran esti eu ti-as fi dat pika =)))) Multumeste-te cu atat. Aveai helper si te luai in gura cu mine care sunt God(nu ca imi iau grade), dar din cate stiu trebuie sa-ti respecti gradele mai mari. Toti aveau ciuda pe tine. Nu e de mirare ca ti-ai luat intr-un bun sfarsit ban. Sa te ajute dumnezeu sa-ti ramana banul.
FLaviaN Posted December 19, 2020 Report Posted December 19, 2020 Pika a fost dată de mine, poți închide topicul, dacă ai nevoie de dovezi ți le pun pe discord mulțumesc pentru înțelegere. Madal1n 1
Recommended Posts