Acetoken Posted November 1, 2015 Report Posted November 1, 2015 Numele dvs. : Ace Numele adminului reclamat :Sebi Data si ora :12:18Motiv reclamatie :he slay me for me fly wath jet and this mod boss why slay for me fly :D he dont know relusAdmini online :raxuu fr3shDovada (Se accepta doar Print la consola) :http://postimg.org/image/mc2bvwpoh/b0968f94/
FLaviaN Posted November 1, 2015 Report Posted November 1, 2015 Il asteptam si pe Sebi sa vina cu un motiv si dupa cu o dovada, daca nu il propun la spuspend vad ca n-ai bagat la cap ce ti-a spus Florin !
SniKeR Posted November 1, 2015 Report Posted November 1, 2015 Sebi adu niste dovezi sa vedem si noi de ce iai dat slay! Si poate aduci si la cealalta reclamatie niste dovezi ;)
Toretto Posted November 1, 2015 Report Posted November 1, 2015 Sebi la 3 reclamati de genu vei lua remuv.Ai grije,sper ca ai o scuza pentru aceasta reclamatie.
ViP KiLLeR Posted November 1, 2015 Report Posted November 1, 2015 1. SEBI sa prezinti dovezi : 2. ciorno nu ai grad pe sv sa iti vezi de treaba ta cum lai pretuit tu asa lai avut . 3. slay poate fi dat pt bloc ori pt ca nu ataca .
Sebi V.I.P Posted November 5, 2015 Report Posted November 5, 2015 Da avea ak si face si block si daia iam dat slay .Nu ii dadeam degeaba.Ce naiba.
XandeR Posted November 8, 2015 Report Posted November 8, 2015 Deci:1. Lumea te asteapta cu un raspuns la reclamatie si tu intrebi daca ai remove?2.Daca mai folosesti o comanda aiurea...sa dus adminul.3.Nu considerati ca daca aveti admin sunteti protejati de vro forta divina din cer ca nu e asa.4.Astept sa fiti responsabili si sa nu vad ca va bateti joc de jucatori de pe server. TC.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.